071120

Så var det då tisdag igen och jag är jättetrött idag. Full rulle på jobbet och sedan full rulle när jag kommer hem. Packar upp och packar upp. Det tar aldrig slut... har man för mycket saker då kanske?!
Men det börjar arta sig, börjar komma på plats och se ut som ett hem! Längtar verkligen...

Scrappet väntar på mig men jag känner ingen ro att sätta mig där. Nu har jag en egen hörna även om den är lite liten. Underbart! Lite hyllor måste inköpas och annan förvaring och ett större skrivbord.

Jobbkram från mig.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej

Klart man har för mycket saker. Men det är svårt att göra sig av med dem... Ta det lugnt med upppackandet. Gör lite roliga saker också. Lådor kan man packa upp lite senare.

kram Liselott

2007-11-20 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback