070903

Nu är det snart dax att sticka till träningen. Jag vet inte hur detta kommer att sluta för jag har inte tränat på hela sommaren! Jag lär vara ganska trött efteråt och antagligen tomatröd i ansiktet som jag brukar ;)

Ny kollega har jag fått på jobbet och just nu vet jag inte riktigt hur det ska fungera och var jag har honom. Vi får väl se i slutet av veckan. Fortsättning följer....

Nu är det dax att ladda batterierna. Friskis och svettis- Här kommer jag!!!


Hemma igen och ganska matt! Träningen gick jättebra och riktigt kul var passet. Men mycket folk i salen så här i början av terminen. Hoppas att det tunnas ut lite så att det blir mer plats att röra sig på...

Nu ska jag surfa runt på nätet en lite stund sedan är det läggdax. Jag öppnar på jobbet och går upp med tuppen imorgon.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback