.: Ny cykel :.

   Nu har jag fått en ny bättre begagnad cykel, hurra! Även om det varit skönt med promenader runt om i stan så är det skönt att kunna ta en cykel ibland.
En damcykel blev det i färgen turkosgrön. Får ta och fixa lite på den bara. Sänka sadeln, sätta dit lysen och så en cykelkorg som jag blivit beroende av! Och så ska jag skaffa mig ett bra lås!

I Malmö är det nu festivalvecka och D och jag tog en runda där. Vildsvinskebab och glass med friterade bananer var gott och så fick vi se en rad med artister på stora scenen, bland annat Patrik Isaksson, Sanna Nielsen och bröderna Rongedahl(?). Mycket trevligt trots knök och bök med allt folk. Nu är vi trötta och fått nog av festivalyran, det blir till att hålla sig undan stan en vecka.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback