. December.

Under december månad har jag fört lite anteckningar kring vad jag gör om dagarna. Tanken är att göra någon form av album med dessa vardagssaker! Så här ser minialbumet som jag kladdar ner tankar i ut:





Och så här ser albumet ut. Det är ett 6*6 tums album, med andra ord ett litet sött album!




Jag har hunnit göra några av de första sidorna. Lite text saknas dock på de två sista. Min tanke är oxå att inte ha bilder på alla sidor utan mer text och tankar.






tack för ikväll...kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Oj vad mycket idéer du har. Själv har jag försökt komma igång med att göra julkort hela dagen men hittar bara på en massa annat. Städar, gör julklappsetiketter, fikar. Vi var och tittade på ett hus - ännu en besvikelse. Hur mycket som helst att göra idet och inget man flyttar in i innan det är gjort...

Nu ska jag städa undan lite mer kläder... Sedan kanske jag gör julkort - men jag skulle baka bröd också...

kram

2008-12-14 @ 15:50:49
Postat av: Julia

Kram

2008-12-14 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback