Söndag.

Idag har vi fullt upp med att sätta ihop ikea-möbler! Jag känner mig dock helt slut för förkylningen som jag haft i kroppen i flera veckor har nu brutit ut. Tappat rösten helt, har ont i halsen och är jättetrött i kroppen. Men det ska ju inte hindra mig från att göra roliga saker....eller?! Vi får väl se lite senare idag.

Igår var det fullt hus hemma hos oss. Jag firades ,något försenat, på min födelsedag och jag kan bara säg vilka fina presenter jag fick. Tack så hemskt mycket till er alla! Jag njuter....

Lägger in två färska bilder på mig i monteringstagen. Observera tröjan jag fått, Den passade utmärkt föresten!

(Är ju en I- människa med faktabehov, vilket syns på bilden. Jag har ju, för er som inte vet, gjort ett bostavstest MBTI. Där jag lärt känna mig själv och hur jag tar vara på min energi allra bäst. Mycket lärorikt och jag förstår nu varför jag gör som jag gör! )

image214 image215

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej, och tack för i går!
Det var himla trevligt, synd bara att tiden går så fort. Hoppas det går bra med skåpen och att det blir som du tänkte dig.

Kram

2008-02-17 @ 19:28:43
Postat av: Julia

hej!
Var så roligt att få komma och se hur ni har det! Så fint och vilket pysselrum ni har. Du hade gjort så fint och det var toppen allting. Hoppas att vi hinner ses när du kommer hit igen.
Känns otroligt fint att få vara med på ett hörn för ni är så fantastiska allihop. Att få känna massor med värme.
Ligger just nu i soffan och ligger in en ny myskudde jag inhandlade på IKEA igår!
Kramar i massor och ta hand om dig

Postat av: Liselott

Hej det var väldigt trevligt igår! Helt slut idag trots att jag varken skruvar ihop möbler eller är förkyld... Har kört Jimmy till flygplatsen för färd till Gävle. Har avnjutit Harry Potterfilm och ska nu försöka gå och lägga mig. Det är så tråkigt att göra det när man är själv. Funderar istället på att fylla mina nyinköpta burkar med scrapprodukter! Men det är visst arbetsdag imorgon... Krya på dig och ta det lugnt, ni ska orka skruva lite imorgon också...
kram Liselott

2008-02-17 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback