fredag idag.

Så var det fredag igen! Så skönt. Dax att njuta av att vara ledig.

Jag började min lediga helg med ett rutinbesök hos min härliga tandläkare. Gillar verkligen det stället, om man nu kan gilla någon som rotar runt i munnen på en dock! Men där är så lugnt, där finns ett väntrum som är ombonat. Det ser nästan ut som ett vanligt vardagsrum med soffa, matta, tv och bokhylla fylld med diverse tidningar. Det gillar jag.
Kunde glatt gå därifrån lite senare med betyg godkänd, inga hål här inte. Men ska såklart ta en runda in till tandhygenisten, men det visste jag väl redan. Tandtråd är inte min favorit!

Har suttit en stund i kväll och skapat. Jag fick ju nämligen lite nya leksaker med posten idag! Pincett har jag länge velat ha och lite chipboardsfigurer som man själv får måla. Blev lite besviken då den die-en jag beställt vart slut. Men jag har surfat runt lite och hittat den så om några veckor beställer jag väl den om jag fortfarande vill ha den då!
Kram på er och njut av helgen!
Vi ses kanske imorgon?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback