fredag kväll

Nu sitter jag här i mysbyxor och tänker tillbaka på den långa veckan som varit. Pust den är över!
Ikväll har vi haft picknick med jobbet ute i västra hamnen- fy vad det blåste till en början men senare avtog det och blev riktigt skönt. Jag måste få säga att jag har några underbara kollegor - jag stormtrivs med dem. Lotta det är synd att du ska sluta, hur ska jag överleva utan dig i närheten. Sara kul att du har hittat till oss och jag hoppas att vi får ha mycket roligt ihop!
Kram på er....

I övrigt är det helg och jag ska njuta av att vara ledig. Självklart ska jag försöka hinna lägga in mästerverken jag gjorde på scrapkvällen under helgen, troligtvis blir det imorgon. Imorgon blir det även ett besök på blomsterfestivalen som arrangeras denna helgen. Kameran får följa med så vi får se om det finns några foton att visa mot helgens slut.
Slutligen blir det så klart till att ta fram grillen och fixa lite kött- det är obligatoriskt varje helg numera.

Ha det-Catarina

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



Var ett tag sen sist. Hoppas allt är bra. Vad kul det hade varit att gå på festivalen, får väl ta det nästa år när jag vet om den. Denna helgen är det fullt upp. Kalas på dagen och fest ikväll.



Ha det gott tills vi höres. Kramar!

2008-06-14 @ 08:14:06
Postat av: Kerstin

God kväll,



Tack för att du skickade det fina kortet till Timmy! Där satt han på sin cykel med stödhjul. Förra helgen lärde han sig att cykla utan stödhjul. Så nu är det cyklas det...



Idag var det ju kalas. Många paket blev det. Riv och slit. Sen somnade han gott.



Hörde att du snart är på hemväg. Tyvärr jobbar jag den dagen så jag kan tyvärr inte följa med ner till Malmö, skulle gärna vilja! Får väl bli en annan gång.



Kram, så ses vi

2008-06-14 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback