scrap





Kommentarer
Postat av: Liselott

När katten är borta... har jag scraphelg! Jimmy har åkt och hälsat på sin kompis som tillfälligt går i skolan i Oslo. Då passar jag på! Scrappade igår, scrappar idag och kanske även imorgon! Idag har jag inte varit ute ur lägenheten än (16:37)

Har precis stansat ut bokstäver ur dekorgummi som jag inhandlade i veckan. Tror jag ska stansa något mer... Har använt dina utstansade fjärilar jag fick för ett tag sedan idag. Men nu ska jag pausa med chokladpudding!

Fortsatt skön helg - två veckor kvar till semestern!

kramar till er båda

2008-06-07 @ 16:39:43
Postat av: Susanne

Ni bara scrappar och gör fina saker. Själv har jag inte gjort något på jäääättttelängeee. Det bara ligger här halvfärdigt, flera stycken layouter. Men i helgen kanske... Jag måste göra klart ett utav bröllopskorten jag har på beställning i alla fall.

2008-06-12 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback