. Är trött.

Nu har jag varit hemma i Sverige ett par dagar men än är jag trött i kroppen fram på eftermiddagen. Jag går och lägger mig tidigt och är uppe med tuppen på mornarna. Så så mycket annat har jag inte orkat göra när jag kommer hem på eftermiddagen.

I söndags var jag dock några timmar på scrapträff hos Pia och gjorde 2 layouter. När jag kom hem därifrån fick jag mer energi och pysslade lite till- det blev en klacksko i papper. Min tanke är att denna sko och den ena layouten ska få representera mig i min ansökan till Designteamsmedlem som Pia just nu söker. Självfallet måste jag göra några Layouter till, när jag nu ska orka det!! Kanske imorgon då jag slutar lite tidigare...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback