. Nya stämplar.

Var hos Pia i butiken en runda igår när jag slutade tidigt och det blev inget papper som jag tänkt, istället ihandlade jag lite roliga stämplar på rean hon hade. Så fina och till ett superbra pris. Jag hann till och med prova dem lite när jag kom hem.



Annars är det så skönt att sluta tidigt någon dag i veckan. Jag hann med att fixa mina naglar, en runda på Panduro åt David och så 2 timmar på Ikea för att handla både åt mig och jobbet!!! Jag gillar...

Sjuk har jag oxå hunnit bli. Genomförkyld med ordentligt halsont. Men nu är det bara imorgon med och då är det lugnare på jobbet- vi har planeringsdag! Jag får vila mig i helgen (mellan lördagens trädgårdsmässa och söndagens scrapträff) hahha....
på återseende

Ps. till Pia: Jag ska skicka in några alster till dig så fort jag hinner- Jag vill vara med!! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback