. Del 1.

Tänkte starta upp en ny kategori här på min blogg- organisation/förvaring. Jag älskar att ha ordning och reda runt omkring mig så även bland mina scrapsaker. Ibland dyker det upp fantastisk förvaring och jag vill gärna delge er hur jag förvarar.


Förvara Brads
Så först ut är denna lilla rara sak jag hittade härom veckan. Egentligen är den till för pärlor men med små fack fungerar den utmärkt för alla mina brads. Storleken på fodralet är 25*16 cm och varje liten förvaringskopp är 1,5*3 cm. Tillverkaren heter "CraftMates" och finns att handla på
Pagoni`s för 259:-. Underbar och den passar mig perfekt.







Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken jättebra sak - speciellt om man ska gå på träff eller mara =)

//Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback