.Födelsedagsblock.

Ville bara visa vad jag har skapat med hjälp av min Bind-it-all-maskin. Man kan göra massor av roliga små anteckningsböcker eller minialbum och här har jag valt att göra ett födelsedagsblock. I detta är tanken att alla jag känner ska få sin plats under sin födelsedagsmånad och på så vis kommer jag inte att glömma en endaste födelsedag.




Nu ska jag hoppa på cykeln och bege mig till butiken och Pia med vänner för ännu en härlig scrapträff där! På återseende ikväll med nya alster....
kram


Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej



Vad fina grejor du har gjort. Själv har jag också scrappat i helgen. Har varit mer inne än ute - men det har varit så skönt. Kom på att jag måste börja förbereda nästa helgs scrapträff i Malmö! Så nu ligger det massa foton framme och papper ska väljas...

Nu ska vi snart åka ut till Lindönaturreservat och gå en sväng. Jimmy är lite trött idag - hoppas han inte blir sjuk.

Kram från Liselott

2009-05-10 @ 13:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback