.Mycket i skolan just nu.

Är lite för fåordig här just nu men det beror på att skolan tar mycket av min fritid. Men jag har kul och lär mig massor och skapar gör jag oxå men på andra sätt.
Igår var jag i skolan och hade litteraturseminarium/workshop. Vi fick skapa i träflisor och limpistol. vi var fyra i varje grupp och fick ledorden " Störst, bäst och vackrast"-superkul. Tre timmar gick så fort!
Här får ni se lite bilder jag tog med mobilkameran.







Det högra här är min grupps verk. Ugglans hus kallade vi den för!

Kommentarer
Postat av: Sara

HEEEEEJ!



Kul grejer ni får göra. Ha en bra kväll! Kram!!!

2010-04-09 @ 20:55:09
Postat av: Anonym

Hejsan, kul arbete ni gör. Undrar vem som kom på namnet..."Ugglan"...

Tack för en trevlig promenad till "Mairo"! Fick plats med en murgröna i kronan, få se hur länge den klarar sig.

Här hemma har vi ett gipsat ben som tillhör Hanna. Gipsat i lila, man kunde önska färg...!

Ha det bra, så ses vi!!

Kram Kerstin

2010-04-09 @ 22:59:18
Postat av: Anonym

Hej



Får nog ringa storasyster och höra lite mer! Vad galet kreativa ni får vara... När se vi en LO med träbitar?

Kanske blir det lite scrappat i helgen!

kram

2010-04-10 @ 14:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback