.allt är upp och ner.

Mycket rör sig i mitt huvud nu. Det händer saker överallt, på jobbet slutar folk-både sjukskrivningar och nya jobb- samtidigt förändrar vi vårt arbetssätt vilket jag i slutändan tror blir bra men nu är det mycket, jag har massor att göra och framför allt läsa till skolan vilket i sin tur leder till många nya tankar(bara positiva dock) om hur jag vill arbeta, det roliga vårruset hos Pia närmar sig med stormsteg och det vill jag ju oxå förbereda och vara med i. Så just nu är jag trött- kroppen sa stopp i form av en rejäl förkylning och feber som går upp och ner så jag har varit hemma och laddat batterierna några dagar. Snart dax att ta nya tag och vara med i alla händelser igen... kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej



Hoppas du piggnat till. Jag jobbade i fredags - det var skönt att få lite gjort. Men jag hade ju inga ungar runt mig eller som i min värld inga pass i informationsdisken...

kram från Liselott

2010-02-27 @ 22:12:51
Postat av: Anna

Vad märkligt - jag har det precis likadant... Blev förkyld i onsdags kväll och stannade hemma tor+fre - helt utslagen... Men nu är vårruset igång i alla fall! :-) Vad kul vi ska ha och så mycket inspiration! Kram till dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback