.1/1 är min födelsedag.




...och jag fyller 30 i år!
D fotade mig på min begäran igår och efter att ha festat hela natten, till 05.17 på morgonen, blir man inte bättre än så här;)
Men kul med lite annorlunda bilder att scrappa nu i dagarna, jag måste ju föreviga min 30årsdag!

I present av min älskling fick jag något jag alltid velat göra- under detta året ska jag och D flyga luftballong över skåne! Fatta vad roligt det ska bli....denna karamellen kommer att vara länge!

fortsatt trevlig kväll...


Kommentarer
Postat av: Sara

hej! Wow Det låter underbart, flyga ballong, kul. Hoppas allt är bra annars. Jag ligger framför tv:n och kollar potter. Kram till dig.

2010-01-02 @ 19:28:23
Postat av: Susanne

Ett stort grattis från Växjö- så här några dagar senare. Wow luftballong låter häftigt! Kommer bli många härliga foton att scrappa där kan jag tro.

2010-01-03 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback