.pluggdag.

Idag har jag tagit tag i mitt skolarbete på allvar. Nästa helg är det redovisning av terminens uppgift och jag vill ha den färdig i god tid! Lite tråkigt att sitta med powerpoint bara när man som jag inte vet så mycket om programmet. Jag har dock hittat lite tips på nätet och så får det bli en enkel presentation som jag behärskar!

Senare ikväll borde jag ha lite tid över till att scrappa klart de layouter jag håller på med. Så kanske jag kan fota dem imorgon i dagsljus och lägga upp dem här...

kram- hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Jobba på! Idag söndag är det slappedag. Sov länge och läste sedan ut en bok. Nu lagar vi mat och sedan firar vi lite mer födelsedag och äter tårta igen!



Kram Liselott

2010-01-10 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback