. Scrapträff hos Pia.

Igår var jag på scrapträff hos pia i Staffanstorp. Cirka 40 stycken hade letat sig dit i all snön som kommit under gårdagen. Vi hade så kul och dagen bara snurrade sig bort. Plötsligt var det dax att ta sig hem och jag insåg att jag inte gjort så mycket scrapalster utan pratat mer...
Här är 2 av 3 layouter jag dock hann göra, den sista kommer snart:



En skissutmaning jag hoppade på där man fick två egenskapsord som skulle vara med som text på något vis. Jag fick två svåra ord, rakryggad och bra lyssnare, men lyckades ändå ganska bra tycker jag!



Även denna en skissutmaning. Hade bestämt mig för att göra en layout om min trettioårsdag så det blev perfekt. Utmaningen skulle vara efter skissen och titeln börja med "Jag/Du har/är" och jag valde Jag är...

Massor av snö har kommit här i två omgångar och mer väntas, så imorgon ska jag åka pulka med barnen på jobbet. Det är så roligt och då älskar jag mitt jobb!
Fortsatt härlig söndag...

Kommentarer
Postat av: Liselott

Oj vad du laddat upp LO´s. Fina är de.



Vi ses om några veckor...



kram

2010-02-01 @ 18:47:48
Postat av: Pysselpetra

Så snygg den blev när nu siffrorna kom på till slut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback