Några bilder från semesterresan.



Staden där vi bodde hette Blanes och låg 1 1/2 timme norr om Barcelona.



En av alla katedraler vi var inne i. Från 1300-talet och bra höjd till taket :) därav fantastisk akustik.



Spanien har precis vunnit fotbolls-VM och då firades det i Blanes vill jag lova:)



Glass i skuggan var det enda rätta när solen stod som högst! Mums!!!



Häftigaste upplevelsen på resan. Sagrada de Familia. Katedralen som Gaudí har ritat. Den var STOR och med så mycket detaljer att upptäcka.



Utsikten från ett av tornen var hänförande. Men jag har aldrig varit så skakig i benen och höjdrädd som när vi gick ner från tornrummet.



Ett litet räcke (som var löst, för det testade jag) tyckte de skulle räcka för att gå nerför denna spiralstentrappa med hål i mitten. Jag höll med båda händerna och mina vader skrek AJ resten av dagen. Det var 200 trappsteg i sten:)

En underbar vecka i spanien.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback