.vårrusutmaningar.

Vårruset är ett scrapevent annordnat av JPhobby och oss DTmedlemmar där. Vi är i full gång och totalt är det 14 utmaningar att scrappa under mars månad och dem tävlar man med om man inte som jag är DT. Men jag gör alla 14 i alla fall för det är så himla kul med utmaningar.
En del är redan uppladdade på forumet och självklart ska jag visa dem för er oxå här! Så håll till godo och inspireras:

Utmaning nr1: skapa ett kalasset, det skulle vara ett inbjudningskort och något altrat. Jag gjorde ett grattiskort och en tårta i form av tårtbitar där man kan lägga något gott i varje bit då de är som små askar.




Utmaning nr2: Skapa efter en skiss. Här skulle man ha med något gammalt( jag valde småpengar), något nytt( blev dekoration), något lånat( tack Lisa, här kom din punch till användning) och något blått( en knapp). Detta var även en Kit-utmaning vilket betyder att ett kit från JPhobby ska användas.




Utmaning nr3: En sifferutmaning. Här skulle du ha med 1 av något, 2 av något, 3 av något osv. så långt man kunde. Det var grymt svårt och jag kom till 10 totalt! Kitutmaning, så det gällde att hålla koll på materialen oxå.




Utmaning nr4: En färgutmaning. Scrappa i färgerna gult och brunt.



fler kommer....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fina dina fjärilar var. Hoppas punchen följer med till Rottne...



/Liselott

2010-03-14 @ 18:26:59
Postat av: Anonym

Det gör den! :) Catarina

2010-03-14 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback