Modell för en dag.









Vilket äventyr och så kul. Jag fick erbjudandet om att vara hårmodell genom en förälder på jobbet och tackade med tvekan ja till detta. Det visade sig senare att det var mycket större än jag först trott. Jag fick visa hår, kläder och smycken. Vi var 40 modeller och höll till i KB´s lokaler som rymmer 800 personer, som tur var dök det inte upp riktigt så många:) Halva dagen tog det att förbereda oss och fixa till allt- det var en lång väntan mellan händelserna. Men så här i efterhand var det så roligt att jag trots tvekan tackade ja!
kramar


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



Vad fin du var! Å vilken kort nacke du har nu. Det passar ju super bra på dig.

Nu har jag fixat till balkongen lite, lite nya sommarblommor och omplanteringar. Ska bara städa resten av lägenheten :(



Ha det bra så hörs vi.Kram!

2010-05-29 @ 17:21:46
Postat av: Anonym

Tack! Nacken är superkort och det är så skönt. D och jag har städat lägenheten idag, balkongen fixade jag till för två veckor sedan:) Lycka till med städandet det går fort när man väl satt igång! Kramar

2010-05-29 @ 19:39:03
Postat av: Sara

2010-05-29 @ 20:27:58
Postat av: sara

Hej!

Det blev inget städande, tar det i morgon istället. Snart är det eurovision lite vin och gott.



Ha en bra kväll!

2010-05-29 @ 20:29:58
Postat av: Liselott

Åh vad kul! Lite annan stil på dig allt! Men skulle inte du vara rosa i huvudet - jag väntade mig cerisrosa...

Nyss hemkommen efter en underbar helg med kören på öland. Orkidéer,god mat och Elvismässa som avslutning (vi sjöng) jätte roligt!

Kram syster

2010-05-30 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback