En semestervecka...

...går så fort men jag har fått så många fina minnen med mig! Här är några bilder från sommarstugan, Kivik och äppeltavlan. Idag har jag varit i trädgården nästan hela dagen. Igår bakade jag bullar som vi har mumsat på! Fikat på stan och shoppat en del tidigare i veckan. Ölbrännboll i parken med bästa vännerna härom dagen. Härligt, jag gillar hösten...












Dessutom har jag scrappat en hel del, avslutat massor av projekt som legat här hemma. Men idag var det inget bra fotoväder så en annan dag får ni se dessa:)


höstkramar till er

Kommentarer
Postat av: Sara

HEJ!

Jasså, du har varit och kollat äppeltavlan. Visst var den häftig... jag var ju där förra året och tittade runt, med jobbet. Vilka underbara bilder ni har tagit på stranden, det ser så härligt glatt och trevligt ut. Ha det bra så hörs/ses vi.

KRAAAM! /Sara.

2010-10-04 @ 16:58:02
Postat av: Liselott

Vad mysigt med en veckas semester tillsammans så här på hösten! Synd jag och Jimmy inte har lite dagar kvar...

kram Liselott

2010-10-04 @ 20:50:14
Postat av: Anna

Vilen härlig semester ni ser ut att ha haft! Jag gillar också hösten! :-) och blir sjukt nyfiken på dina färdiga projekt! Kram //Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback