Layouter i lettersize





Nu är det dax att scrappa sommarens bilder.

Här är min semesterresa till Barcelona som jag valt att scrappa i lettersize alltså 8,5x11 tum. Jag vill ha med så många bilder som möjligt på layouterna och därför blir det mycket foton och lite dekorationer. Jag har valt att arbeta med papper från Basic Greys Kioshiserie då detta är papper med pastelliga, starka färger och Barcelona var en färgstark stad:) Jag använder även minnen som jag tagit med därifrån som dekorationer, tex. tågbiljetten på första layouten!

Skön Lördag
Catarina

Kommentarer
Postat av: Liselott

Tjusigt! Kul med stationslistan var tåget stannade!

Många fynd igår - ska kolla vad jag egentligen handlade...



kram

2010-09-05 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback