Pia utmanar oss en sista gång.

Pia gav oss två utmaningar för att avsluta vårt DTuppdrag hos henne.

Jag började med Annonsutmaningen och här kommer annonsen jag valde ur tidningen "Metro Bostad" som kommer i min brevlåda varje fredag. Den inspirerade mig i sin enkelhet och det stora fotot.



Och här är Layouten jag gjorde!



Jag gör gärna enkla, rena layouter med bara några få dekorationer. Min tanke var från början att använda ett stort foto men det slutade med ett "vanligt" 11x15 cm. Layouten är i formatet 8,5x11 tum eller Lettersize. Jag försökte plocka upp formaten i annonsen och det avlånga utseendet:)


Utmaning nummer 2- EGOutmaningen:)
Det skulle vara MYCKET text och handla om mig. Själv tycker jag att jag lyckades ganska bra eller vad tycker Ni?






Materialet på denna layout består av Craft Cardstock som grund. Sedan har jag använt fem olika sorters stämplar som jag fyllt pappret med. Turkos Cardstock som fotomatta med en Martha Stewartpunchad sida. En stor Qkutstansad fjäril sprayad med glittermist och tre små från JenniBowlin dekorerade med turkosa bling. I varje "Bubbla" har jag sedan skrivit ord om mig själv!

Tack Pia för två roliga utmaningar:) Många kramar till DIG!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Layouten om dig är hur läcker som helst!! Jag blir riktigt liftsugen :) Och så kan jag konstatera att vi nog är ganska lika varandra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback